Jag har glömt lösenordet, men får inget återställningsmejl skickat till mig. Vad gör jag?
Kontakta AXS, så hjälper de dig återställa ditt lösenord.
Jag vill byta plats på mitt seriekort, hur gör jag?
Under förnyelseperioden kan du kontakta oss på
biljett@hbk.se, så hjälper vi dig att byta plats på ditt seriekort.
Jag har flera seriekort, men vill dela upp den på var och en i sällskapet. Hur gör jag?
Skicka e-post med dina ändringar till
biljett@hbk.se innan köpet genomförs. Ange vem som ska ha vilken plats samt fullständiga kontaktuppgifter för varje person (namn, adress, postnummer, ort, e-post, telefon).
OBS! Kontakta oss angående ändringar innan du har betalat seriekorten, efter köp går det inte att genomföra dessa korrigeringar.
Hur länge räknas man som ungdom?
Du räknas som ungdom till och med det året du fyller 19 år. Säsongen 2025 räknas du alltså som ungdom om du är född år 2006 eller senare.
Hur gör jag om jag har köpt ett (1) seriekort och vill byta namn på det?
Kontakta Halmstads BK 035–171880 eller mejla uppgifterna för ändringen till biljett@hbk.se
OBS! Endast ägaren till kortet kan göra ändringar på ett befintligt kort och ändringar görs enklast innan du har betalat seriekortet.
Om jag tappar bort mitt seriekort under säsong – hur gör jag då för att få ett nytt?
Samtliga seriekortsinnehavare har sitt seriekort digitalt via HBK Live-appen. Du måste således inte hämta ut ett fysiskt årskort för att komma in på matchen.
Du laddar ner appen för iOS här och för Android här.
Om du önskar ett nytt fysiskt seriekort, bege dig till HBK:s kansli och lös ett nytt seriekort på plats. En avgift på 100 kronor tas ut för ersättningskort.
Är seriekortet personligt?
Alla seriekort är opersonliga. Du kan enkelt dela ditt seriekort digitalt via hbk.ebiljett.nu.