Efter förra veckans kvartsfinalseger mot BK Astrio väntar ett nytt motstånd för damlaget i semifinal i DM.
Lottningen utföll så att det blir hemmamatch mot seriekollegan IS Halmia. I den andra semifinalen möts IFK Fjärås och Varbergs BoIS.
Matchtid är inte fastställt.
När lagen (HBK och Halmia) möttes i serien i våras förblev det mållöst.